♥ Semoga awak sentiasa dalam jagaan Allah ♥

Friday 14 March 2014

Gunung Senyum & Caving

Assalamualaikum ..

Lama menyepi blog ni . Tanpa ada alasan pun kenapa malas nak update . Di sebabkan rindu nak dengar instrument yiruma dan rajinkan diri update . hihi . Cuma nak share gambar pergi trip Gunung senyum & caving haritu .. Gunung ni terletak kat jengka , pahang . Gunung yang di jaga oleh perhilitan . Maka nak naik gunung ni memerlukan khidmat guider yg telah di sediakan oleh tempat tu sendiri .. Kami join team Pacat trekkerz untuk pendakian kalini. Secara jujurnya mula2 segan dengan dieorang .haha . otai2 sangat .

Ni pengalaman pertama naik gunung berbatu2 . daripada starting point sampai ke puncak ..huhu .. Tapi best tak penat sangat sbb kite enjoy cari batu mana yang selamat untuk pijak ..hehe . okey malas nak bebel banyak2 . Jom kite siap2 untuk mendaki ..



Panaskan badan dulu yukk



rehat dulu semua . kite bukan robot .



Gunung berbatu



Alhamdulillah .Yeayy ! semua sampai puncak ..hehe


Hari kedua pengembaraan kita ke dalam gua pula kawan2 .. Ni pertama kali masuk gua. Asyik tertanya2 aku ni takut gelap tak eh. rasa setakat ni tak takut .. dan bila masuk ternyata mmg bukan tergolong org yg takut gelap.haha .. Saya takut air kot sbb tak pandai berenang . mohon encik unknown pandai berenang supaya mudah nak selamatkan saya .. hikss . verangan memanjang .










Terima kasih Family Pacat trekkerz . Till we meet again .
much love,
Nada




No comments:

Post a Comment