♥ Semoga awak sentiasa dalam jagaan Allah ♥

Sunday 6 October 2013

Santai Bukit Broga

Bismillahirrahmanirrahim .

Apa khabar iman yang semakin menurun ? *tembak soalan pada hati .

Memandangkan harini kelas batal maka saya rasa rajin nak update blog . Walupun takde idea nak tulis apa tapi gigih juga nak update . Sebelum tu terima kasih pada semua hamba2 Allah yang sentiasa mendoakan saya . Peace (Y)

Ni kali kedua saya ke Bukit Broga, Semnyih . kali pertama naik boleh kira berapa keping je saya snap, sebab kan sesuatu . okey . cerita zaman purba .  Kepada sesiapa yang sangat meminati alam . saya sangat syorkan anda kesini . betul tak tipu . sebab memang tenang ya rabbi . Pastikan naik sebelum subuh . anda akan menikmati alam yang lebih indah .Jangan tak solat subuh pula . Boleh solat di atas . *siapa tak pernah boleh cuba . ^_^ .  Alam Allah bagi pinjam untuk manusia berfikir . Tidak ke begitu ?


Tulisan banyak tenangkan saya .
Kadang tak perlukan pendengar setia . 


Khusyuk 


Mereka dapat port paling best untuk menikmati sunrise



Dunia dan seisinya 

Sentiasa macam pasar malam hujung minggu ni :D


Hati2 . Sebelah batu tu sangat cerun . 
Boleh ke alam lain kalu jatuh mungkin



Manis2 sahabat saya ^_^



Bandar Semnyih 


With love 


Syria will be Free *biidznillah





No comments:

Post a Comment