♥ Semoga awak sentiasa dalam jagaan Allah ♥

Sunday, 21 February 2016

Period pain

Hanya perempuan yang pernah mengalami period pain je yang faham sakitnya macam mana.
Selepas 2minggu bergelar praktikum aku mengalami sakit ni.
Terpaksa ambil cuti sebab kalau pergi kerja tetap tak boleh buat apa.
 Minggu seterusnya aku ke pejabat ada sorang kakak bagitahu
sorang staff ni marah aku cuti haritu, dia ingat aku main2.
Aku berlapang dada je. Tiba keesokannya dia kena period pain,
 padahal selama dia hidup dia tak pernah kena.
Mula dia bising cakap sakit sangat semua.
hurmmm.
Aku tak tahu nak cakap apa, cuma rasa macam adil sangat tuhan tu.
Bagi cash terus.

Ummi bagitahu minggu lepas, dia baca satu artikle ni untuk perempuan yang kerap mengalami period pain. Baca surah al-anfal ayat 69. Moga kesihatan milik Allah tu di pinjamkan sementara kepada kita2. 

No comments:

Post a Comment