♥ Semoga awak sentiasa dalam jagaan Allah ♥

Thursday, 3 September 2015

hikers

Since kawan2 pun semua tahu seketul qatrun ni suka sangat aktiviti lasak (mujur gaya sopan masih ada agar kekal dapat ambil hati mak mertua .  haha ) . Tapi orang yang baru kenal or tak kenl mesti be like:

"eh serius mcm ustzah tu minat aktiviti lasak?"
"tak nampak gaya minat naik gunung pun muka dia"

Aku syak kena buka tudung or pakai baju keketat baru nampak gaya outdoorians ( heh ) . Di sebabkan aku ni jenis selamba tak takut kenal dengan orang, maka banyk trip gunung yang aku redah je even tak kenal sesapa . Tapi aku ni jarang betol follow trip organizer bebudak umur baya aku . Rasa tak pernah kot . Sebab satu benda aku kurang suka dengan budak2 umur baya aku ni . Ramai berlagak power sangat . Sembang tak pernah nak kalah umpama dia lah juara tawan gunung di dunia . Bagi mengelakkan hati ku ni rasa kurang selesa benda2 macamni , baik aku jauhi . (ramai dah aku kenal mcmni )

Bila berkawan dengan orang yang ilmu banyak dan pengalaman banyak ni biasa zouq dia lain sikit . Cuma nak cakap . Apa pun kau buat kat dunia ni kalau rasa hebat sangat, jangan lupa daya tu Dia yang bagi pinjam . Lalui tenang2 je . Berlagak2 nak kemana bruhh ?

Adios !

No comments:

Post a Comment