♥ Semoga awak sentiasa dalam jagaan Allah ♥

Tuesday, 1 September 2015

Aircond

Hari ni dah masuk hari kelapan aku di Brunie .
So far agak menarik bagi orang macam aku yang suka tengok pokok tinggi2 dan tempat yang tenang .  Lagi pun tak bnyak sangat perbezaan dengan Malaysia memandangkan bahasa dan timezone juga sama . Sini mostly rumah semua ada aircond . Rumah kecik yang ada dua bilik pun ada 3 aircond. Kalau rumah besar apatah lagi . Aku ada satu perangai kalau tidur mesti pakai selimut even cuaca panas . Rasa tak selesa kalau tak pakai macam seolah tidur tak pakai baju bagi aku (blerghh).  Since aku duduk sini selama seminggu aku tak pernh lg tidur pakai aircond . walaupun waktu petang . Sini panas boleh tahan jugak . Sampai sakit kepala dan berdarah hidung . huhuhu . Cuma tulahh daripada dulu susah nk tidur tempat ada aircond nii .  kalau terpaksa tidur pun mesti selimut aku tu adalah toto dan mesti tebal.  pastu aku guling2 sampai toto tu bungkus badan aku (ni yang aku buat bila terpksa tidur bilik aircond waktu di kampung) . haha .. Adioss

No comments:

Post a Comment